AKU MELANGKAHKAN KAKI, BERJALAN, MELIHAT, MENTAFSIR, JATUH TERSUNGKUR LALU BANGKIT SEMULA KEMUDIAN BERJALAN KEMBALI KE DESTINASI….

Give me a SHOUT!

Wednesday, April 6, 2011

bOsan..huh..

bosannye hdup aku...apa nk jadi ntah....otak pon da jem mlm ni...nk study,tp x msuk..haishhhh..tension yg amat nih....next wik da final exam...Ya ALLAH ..aku xtaw la sem ni dpt bpe plk pointer aku...aku takut sgt...tkut trun pointer....oh smgt...dtg la kt aku ni...aduuuuuiii...
btul la org ckp...kdg2 persekitaran aku ni pon leh wt aku jdik cmni...tp bknlah mksud aku nk kate yg punca nye dtg dr org len...diri aku sndri pon ade gk...ntah laaa...emosi x stabil....
time2 cmni lah nk feeling lbh2 plk...duk pk org 2..duk pk org ni.....haishhhhh..jauh la weh dr aku....
aku kna pndai bahagi kn antara hal peribadi n bljar...tp itu lah aku...sush gak nk wt gitu...kna btul2 kuat,bru bleh...

kdg2 terfikir nk mati...aku da puas ke hdup??
cptnye aku nk putus asa kn...bkn pe...hdup sllu de mslh...de je org yg x puas ati ngn aku..aku wt slh ape?? jnis aku, xkan wt mslh kt org klu org 2 x bg mslh kt aku....ni tidak..asyik2 aku je yg kena...aku da letih berkorban..aku da ltih nk jga ati org...

tlg r pk perasaan aku gk...aku pn mnusia..kita semua mmg xde yg sempurnakan...tp apasl mudah sgt nk cri kesilapan org?? tu lah mnusia kn...HEBAT kn....

Ya ALLAH..apa yg harus aku buat skrg...
aku mnangis siang mlm, tp xde yg mndgr..hanya padaMU aku mngadu...kt luar,org leh nmpk kite ceria je...tp hakikatnye, dlm hati ,sape yg taw kn....

aku mgharap, aku mminta, aku inginkn, seseorg yg dpt setia menemani aku...di sisi ku...bkn byk yg aku minta...cubalh tuk mghargai kewujudan aku ni di mata kamu...
andai aku lebih2 dlm meminta, tegurlh aku ini...aku ptut d tgur andai aku ada wt kesilapn..jgn d biar aku berada dlm keadaan yg serba slh...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...