AKU MELANGKAHKAN KAKI, BERJALAN, MELIHAT, MENTAFSIR, JATUH TERSUNGKUR LALU BANGKIT SEMULA KEMUDIAN BERJALAN KEMBALI KE DESTINASI….

Give me a SHOUT!

Thursday, September 8, 2011

aku tak ready lagiiiiii....!!!!


aduhai...tggl bpe ari je lg nk umk smula...satu sem je ag blja..then prktikal....aku mmg x bersedia lgsg nk smbung blaja smula..mklumlh cuti lma sgt..cm da berkarat otak ni...



report bru ni pon lum siap ag..msih ngah proses nk siapkn..punya la lma cuti..bru skg nk wt..hahaaa...liat plk jdi nya nk siapkn...smpai bila nk malas ni??huhuhu...

aku harap sem dpn ,aku dpt wt yg terbaik..sbb ni thun last aku..aku xleh sia2 kn peluang yg aku ada ni...usaha smpai lebam....aku kna jnji ..xde main2 da pas ni...focus2...buktikn yg kau leh wt lebih dr dulu myra...klu de yg mghlaang,pedulikan..sape hak diorg nk jatuhkn kau....!!!



jgn ade sape2 gnggu aku lg...no more cintan2..target nk tggi kn pointer aku..hope more than 3.5 again....kwn2 pon aku harap,bg la support kt aku..jgn jatuhkn aku...n jgn la wt gaduh2 ngn aku lg..korang pon taw aku cmne....aku xsuke gaduh2...aku xsuke putus kn silaturrahim ssme mnusia...klu de ,itu bkn aku yg mula...aku trlalu mudh nk maafkn org...wlpon aku taw,slh diorg 2 besar...sdgkn nabi ampun kn umat..apatah lg aku msnusia yg kerdil ni...jauh langit ngn bumi...


moga2 dpt lalui semua ni dgn tenang..xsbr nk hadap asgment byk2..erkkk....hahahaha...asgment sllu nya siap last minute..tp hasilnya,ade kualiti gk...ok la drp xde...heeee...


ok la..aku nk tdo..da lwt..da kul3 pg da pon...
moga pasni aku ade idea lg nk wt entry ni...
bye2x...;)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...