AKU MELANGKAHKAN KAKI, BERJALAN, MELIHAT, MENTAFSIR, JATUH TERSUNGKUR LALU BANGKIT SEMULA KEMUDIAN BERJALAN KEMBALI KE DESTINASI….

Give me a SHOUT!

Friday, September 21, 2012

saya sudah konvo..^^

assalamualaikum..
lama betul rase x jengok blog ni..agak bz skg ni..alhamdulillah...aku telah pon konvo pada 15september baru2 ini...walaupon aku agak terkejar-kejar ke sana sini, tapi syukur sgt..penantian slama 4tahun..mencari ilmu..akhirnya aku mendapat segulung ijazah..dan kini aku menyambung kembali belajar di UUM...mungkin dlm 2thun...insyaALLAH aku akan habiskan master plak..dengan izin Nya...=)

aku pon xnak berceloteh panjang-panjang..
jum tengok sedikit gmbr aku dan kawan2 di hari konvo baru2 ni..

semasa hari raptai konvokesyen 14/09/2012

konvokesyen 15/09/2012

bersama rakan2 sperjuangan..

macam biasa,aku mmg xde gmbr sorang2..hehee...klu ade pon, jrg di upload kt sini..
orait...cukup smpai sini dulu cerita aku..insyaALLAH,nanti aku menyusul lagi...
terima kasih kepada sesiapa yang sudi membaca dan mengikuti blog aku yang x seberapa ini...
daaaaa....^^V

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...