AKU MELANGKAHKAN KAKI, BERJALAN, MELIHAT, MENTAFSIR, JATUH TERSUNGKUR LALU BANGKIT SEMULA KEMUDIAN BERJALAN KEMBALI KE DESTINASI….

Give me a SHOUT!

Friday, October 14, 2011

kamu dan kamu...kekuatan saya.


1. Saya masih boleh ketawa tapi HATI saya kosong..
Saya SEDIH tapi tidak boleh menangis..
Saya SUNYI tapi tidak boleh keluar daripada kesunyian walau ada orang di sisi..walaupun saya tahu ada ALLAH sentiasa dekat daripada urat nadi..
Saya tidak bersemangat walaupun cuba membakar KEKUATAN..
Saya diserang CINTA tapi tidak pergi walau cuba menyisih..
Saya didatangi RINDU yang berlebihan, tidak meminggir juga walau cuba merengkuhnya..
Saya seakan-akan JATUH di tempat gelap dan akhirnya saya MENULIS :

"Saya ada di dalam GELAP, jika saya ada di dalam gelap..adakah awak akan MENARIK saya?"

>>> Sahabat, selagi kita HIDUP di dunia..selagi masih memikul TANGGUNGJAWAB dan AMANAH ALLAH..selagi itulah menjadi KEWAJIPAN kita BERPESAN-PESAN dan saling mmbantu ke arah KEBAIKAN..(✿◠‿◠)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...