AKU MELANGKAHKAN KAKI, BERJALAN, MELIHAT, MENTAFSIR, JATUH TERSUNGKUR LALU BANGKIT SEMULA KEMUDIAN BERJALAN KEMBALI KE DESTINASI….

Give me a SHOUT!

Tuesday, November 1, 2011

saya sudah patah hati


arini,aku rse sgt2 patah hati....tb2 nk feeling plk arini...pas je abes klas,aku trus start kete, kuar g jln2...sorg2 plk 2..then,bru aku blik rumah....bila da kt umah, dpt la nk post entry ni...

aku tgh patah hati ni weh...tp apa mksud patah hati ya...
aku lakarkan dlm bntuk puisi...spya korg leh fhm cket2x...sbb aku xnk cte lbh2 kt dlm ni...


aku sedih dgn ukiran yang indah memuja akn dunia
luka yg memahat
luka yg bgitu mnusuk
tp tdk ada yg tahu bhwa aku kcwa dlm cerita...

malam-malam yg ku lalui..
chya nya terang tlh mbuat aku smkin trsa gelap..
suara alunan nada buatku kian sunyi dan sepi...
hnya dendam dn bnci yg sllu mnemani..
xkan ada yg penah mgerti luka dlm hati..
yg selalu mbekas dan kian pedih..

Malam ku yang selalu sendiri.
Bagaikan orang mati yang tak mampu lagi tuk berdiri..
Ku semakin tak bisa memahami..
Kenapa semua insan tak mau mengerti..
Bila ku inginkan disayangi
Titisan air mata ini selalu jatuh tak bererti..
Selalu terbuang tuk orang-orang yang sudah ku anggap mati..
Mati dan takkan pernah ada lagi..
Tuk menemani..


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...