AKU MELANGKAHKAN KAKI, BERJALAN, MELIHAT, MENTAFSIR, JATUH TERSUNGKUR LALU BANGKIT SEMULA KEMUDIAN BERJALAN KEMBALI KE DESTINASI….

Give me a SHOUT!

Sunday, November 20, 2011

aku tak mampu


aku xmampu ...aku xmampu untuk merasa kehilangan dlm hdup aku..skli aku syg, bkn senang tuk aku lupa....melainkan aku pergi jauh2..mgkin itu sje cara tuk aku lupakan org yg aku syg..
kdg2, mcm2 bermain dlm fikiran ni..

kau hadir dikala aku memerlukan seorg teman..kau bwa secebis bhgia..dikala aku berputus asa...tepati waktunya..bwa tawa ceria..tapi siapa??
aku belum bersedia hadapi hari muka...hdup ini ada suka duka..mendung xkan slmanya..sinar mentari kan mnjelang tiba..tpi apakah dlm jangka masa yg lama??




mungkin akan ada pertemuan di suatu hari..doaku sepanjang waktu..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...