AKU MELANGKAHKAN KAKI, BERJALAN, MELIHAT, MENTAFSIR, JATUH TERSUNGKUR LALU BANGKIT SEMULA KEMUDIAN BERJALAN KEMBALI KE DESTINASI….

Give me a SHOUT!

Saturday, December 3, 2011

saya rindukan dia

al-fatihah untuk shbtku....yg tlh mninggalkan kami smua pada thun 2007...
afi...prkenalan kita masih bru..thun 2006...tp spnjg tempoh itu berlalu, kita pnh merancg untuk berjumpa...kata mu, ade rzki,kita akn bertemu di kuantan...kita hanya smpat berhubung dgn telefon sj oleh krna aku masih blja n agak sibuk...prkenalan kita terjadi, kerana ibu saudara ku yg mberi nombor nset ku pada dia...

tp..ALLAH lbh menyayangi mu...kau tgglkan kami smua dlm keadaan kami msih blum bersedia..wlpon tmpoh pkenalan kami hanya seketika cuma, bg aku ia sgt bermakna....kau ibarat seperti seorg abg...kalau afi masih ada,msti afi da umor 28thun skg kan...tp aku taw..ALLAH lebih syg kan afi....kata ibu afi, dia senang mmpunyai anak sprti afi..xpnh ada kerenah mcm2 anak2 muda skg...pndangan aku,dia baik sgt...warak..sopan..anak contoh...

knpa pertemuan kita hnya skjp sj??tdk aku nafikan...aku rindu..rindu kan kata2 dr mu..namun kurelakan pemergianmu..aku redha...bgaimana pula prsaan kluarga arwah tika ini..sdgkan aku merasa sbgini....pasti mereka lbih2 lagi...
pagi itu, ketika azan subuh belum lg berkumandang...aku terjaga...hati aku rsa xsdap..kurg senang...tb2 nset aku berbunyi..ada satu sms dr nombor arwah..aku hairan dn berdebar2..apakah??? bila aku bce isi kndungan nya,aku meraung..aku menangis..Ya ALLAH..kuatkanlh smgat aku..dia tlh pergi tuk slmanya....adik arwah yg anta msj..n gtaw afi da xde..slpas koma bbrpa hari..aku xdpt untuk mnziarahi arwah..sbb masa 2 ,aku msih dikelantan...aku terkilan..smpai saat akhir, aku xdpt nk bersua muka dgn dia...hnya ALLAH sj yg taw..hati aku gugur..jantungku tersentap...mgapa terlalu cpt dikau pergi...
mungkin pertemuan kita nti,akan merubah sgalanya....
kt cni,aku ada sertakan vdeo kenangan dr arwah..klurga arwah yg buatkan..aku menangis..



aku doakan smga keluarga arwah kuat untuk mnerima ketentuan ini...sbb,slpas 10bulan, adik afi pulak mninggalkan mereka..ya ALLAH..ckup hebat dugaan ini untuk klurga arwah...arwah mninggal sbb kemalangan ..sma cm arwah afi...anak yg soleh jga...betapa ALLAH myayangi mereka..ALLAH ambil dulu mereka...

kawan2x...sama2 la kita sedekah kan AL-Fatihah untuk arwah..smga roh mereka dicucuri rahmat...
kita hnyalah hambaNya..bila2 msa sj kita akn pergi...hdup dn matiku hnya kerana Mu Ya Allah..smga aku trus tabah..
andai aku pegi dulu, doa2 kan lh aku ya...sedekah kan Al-Fatihah untuk aku ya...
smga kita pergi dlm keadaan kita beriman...

assalamualaikum.......

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...