AKU MELANGKAHKAN KAKI, BERJALAN, MELIHAT, MENTAFSIR, JATUH TERSUNGKUR LALU BANGKIT SEMULA KEMUDIAN BERJALAN KEMBALI KE DESTINASI….

Give me a SHOUT!

Sunday, January 22, 2012

love is cinta


Kenapa perlu saya berebut kekasih dengan orang lain sedangkan di luar sana ramai lagi yang menanti..? Saya Bukanya Jenis Terdesak Mencari Cinta sehingga sanggup Untuk berebut Dan Mengambil Hak Milik Orang Lain..

Tapi Seandainya Situasi Itu Mendesak sehingga Ke Tahap ini Yang Berlaku... Untuk Menjaga Persahabatan Dan Persaudaraan Yang Ada... Saya Lebih Rela Untuk Berundur Bagi Memberi Laluan Kepada Orang Lain Dan Membawa Diri.. Biar Luka Di Hati Itu Cuma Saya Sendiri yang Merasai..

Seandainya Kita Tiada Jodoh.. Melepaskan Itu adalah jalan Terbaik dan Relakan Saja Saya Untuk Pergi..

Lagi Pun Cinta Kalau Betul-Betul Cinta.. Dua Hati Itu Pasti Tidak Akan Berlaku Seandainya Seseorang itu Betul-betul Mahukan Diri Kita
..

Kekasih Seandainya Betul Sayangkan Kita Pastinya Dia Tidak akan Biarkan Kita Pergi Begitu Sahaja Kerana Kitalah Kekasih yang Di Pilih Untuk Berada Di Hatinya..


juz sharing dr blog sape ntah..huhuhu....^_^

konklusi nya~~~

Mungkin Tuhan menginginkan kita bertemu dan bercinta dengan orang yang salah sebelum bertemu dengan orang yang tepat, kita harus mengerti bagaimana berterima kasih di atas kurniaan itu.....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...