AKU MELANGKAHKAN KAKI, BERJALAN, MELIHAT, MENTAFSIR, JATUH TERSUNGKUR LALU BANGKIT SEMULA KEMUDIAN BERJALAN KEMBALI KE DESTINASI….

Give me a SHOUT!

Sunday, October 7, 2012

hidup seorang pelajar

assalamualaikum...
hai awak-awak...

skg aku dah jarang update blog..sebab agak bizi skg ni...assgnment pon byk...sblom ni lagi la bizi...mcm2 perasaan ade...hepy..sedih..kecewa..terkilan....dpt rase duk jauh dr family..sblum ni pon pnh duk jauh..tp ade keluarga belah mak...tp skg,fmily sndri xde...adik ku kat p.pinang..ok lah kan..ade gk tmpt..
tak pernah agi aku rasa menumpang di tmpt org cm gini..smpai2 jer, xde tmpt tinggal..mnyewa kt tmpt org..cukup masa,kena keluar..mencabar jgak sbnrnye duk cni...sbb jauh..tp alhamdulillah..wt masa ni, masih leh bertahan dan tiada maslah besar sgt...
terima kasih kerana membantu buat si dia...sbr melayan kerenah aku..aku akui,aku bukan la matang orgnya...tp aku mencuba untk menjadi matang...

hari demi hari...makin rindu plak hati ni kat mak,ayah, adik2 n abg2..especially mak...dpt ckp kt tepon, rsa bez sgt2... itu blom duk kt obersi lagi..mira..mira...hehe...
mungkin sbb sunyi..n skg aku masih baru lagi dpt asrama..rumate baru msuk smlm..lega...ade peneman..she's very ok..maklumlh duk bilik hujung2..kdg2 ,rase takut pon ade..sbb kt hutan kan..( penakut rupanya aku ni).

haishh..rindunya aku kat kwn2 lama...bila plk ye kita akn jumpe...agak susah untk jumpa lpas ni..masing2 da ade yg keje..ade yg bljar...aku plk msih dlm mood nk blja..sbb aku xbersedia lg nk keje...mungkin lpas pngalamn ari 2..wt aku tension...tp ...bila nk wt keje je,mood tu mcm xde...knpa ya?? mungkin lama da tak wat asgment kot...da lama tinggal...
mira....mira...be strong!!
kuatkan semangat..awak yg pilih jalan ni..awak yg nk blajar..buktikan!!ini bukan masa untk main2...
emmm....emmm....insya ALLAH...aku akan wt yg terbaik..cuba abeskan master dlm masa 2thun..
insyaALLAH...

ok lah ..ckup smpai sini dulu coretan aku..nak smbung wt keje smula...

daaa...assalamualaikum...


...........sayasayangkaliankeranaALLAH......

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...