AKU MELANGKAHKAN KAKI, BERJALAN, MELIHAT, MENTAFSIR, JATUH TERSUNGKUR LALU BANGKIT SEMULA KEMUDIAN BERJALAN KEMBALI KE DESTINASI….

Give me a SHOUT!

Wednesday, June 26, 2013

Hanya dengan satu lafaz

Assalamualaikum warahmatullah wabarakatuh...
Allahumma solii' ala saidina Muhammad...



Setelah sekian lama menyepi membiarkan blog ini bersawang.akhirnya aku kembali dengan berwajah baru..dengan hijrah yang baru..dengan title yg baru..ya.. aku sudah berkahwin..
Alhamdulillah...pada 24hb Mei 2013, aku telah sah bergelar isteri kepada Mohd Hafizie bin Suhaimi...dan kini telah sebulan dua hari aku bergelar isteri orang..dengan hanya satu lafaz, aku menjadi milik dia..dan semoga cinta kita berkekalan dan berbahagia sehingga ke syurga..
Amin Ya Rabbal Alamin..

Siapa sangka jodoh kita dengan siapa..dahulu, ku memanggilnya dengan gelaran encik fizie kerna dia merupakan pensyarah ku..dan kini, telah bergelar suamiku..alhamdulillah..syukur ku tidak terhingga Ya Allah..Engkau menghadiahkanku seorang suami yang benar-benar menghargaiku...malah tidak ternampak sedikit kekurangan pada ciptaan Mu itu..Dia telah mengaturkan buat aku, ada insan yang sudi mengambilku sebagai isteri, sudi menjaga dan menghabiskan sisa-sisa umur yang ada bersama..dan mengajak aku untuk bersama berjuang di jalan Nya..

Allahurabbi...

Harapanku..semoga ikatan ini akan kekal untuk selama-lamanya...
amin...


**Antara memori dan realiti..aku tetap di sini...meneruskan perjuangan ini...hingga ke akhir nanti...

4 comments:

  1. Syukran zaujati..love till jannah

    ReplyDelete
  2. tahniah mira....rs rugi sangat tak dapat pergi majlis nikah kawan-kawan....ramai yang da kawin tapi satu pun xdapat pergi..ni laaa bila berada jauh di kepulauan borneo...huhuhu ape2,congratz dan selamat menjalani kehidupan sebagai isteri solehah di samping cikgu saya..kikiki In Shaa Allah bila kinah ade rezeki lebih, kina gi ziarah korang ye...kot2 time tu dah ade cahaya mata penyeri hidup...(^_^)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mekaseh kinah..xpe..kinah kan jauh..de rezeki,dtg la semenanjung..in shaa Allah, semoga mjdi isteri solehah kepada suami..
      amin..semoga kinah pon cpt2 khwen..:)

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...