AKU MELANGKAHKAN KAKI, BERJALAN, MELIHAT, MENTAFSIR, JATUH TERSUNGKUR LALU BANGKIT SEMULA KEMUDIAN BERJALAN KEMBALI KE DESTINASI….

Give me a SHOUT!

Tuesday, October 21, 2014

Buah Hati Ku

Assalamualaikum.w.b.t...

Ehemmm..lama betul aku tak buat entry kt blog aku ni..dah bersawang sangat dah..malam ni, aku cuba buka balik blog aku ni..Ya ALLAH..teruknya aku..sampai paswood pon boleh lupa..hehe..
Kali ini aku cuba mencari kekuatan untuk membuat satu entry..bila dah ada anak ni, entry pon banyak berkisar tentang anak la..hihi..

Sebelum ni, pernah ada entry pasal anak..tapi belum pernah lagi aku masukkan gambar..hari ini aku nak tunjuk sediki gambar gelagat anak aku..Muhammad Ammar..sekarang dah tujuh bulan..makin manja pulak anakanda ni..alhamdulillah..senang sekali menjaga anak aku yang sorang ni..peramah dengan semua orang..hehe..tidur pon tak perlu berhenjut...tidur sekali di atas katil..tak banyak kerenah..Allah permudahkan semua..cuma kulitnya agak sensitif..sama macam aku..huhu..dah banyak klinik kami pergi berubat..tapi tetap sama..lepas makan ubat, sihat semula..lepas tu jadi balik..sabar je kan..hihuu..harap apa yang doktor bagitau alergic baby ni kemungkinan akan hilang bila dah masuk dua tahun..harap cam tu la kan..amin..

Moh tengok gelagat Ammar..

ngantuk sangat gaya nya..

sebelum kena cucuk..

ammar nak balik rumah tok kat rawang..

amboii..tuu dia..


Pose sebelum nak mandi..hehe


Ibu sayang Ammar sangat-sangat..andai nyawa boleh ditukar ganti, ibu sanggup demimu anak..Bila dah jadi ibu , perasaan tu sangat berbeza..hanya orang yang pernah menjadi seorang ibu sahaja yang tahu..
SubhanaALLAH.. Aku sangat bersyukur atas kurniaan Mu ini Ya Allah..





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...