AKU MELANGKAHKAN KAKI, BERJALAN, MELIHAT, MENTAFSIR, JATUH TERSUNGKUR LALU BANGKIT SEMULA KEMUDIAN BERJALAN KEMBALI KE DESTINASI….

Give me a SHOUT!

Saturday, April 7, 2012

adakala menyepi itu lebih baik

as'salam...

lbh kurg smggu sudah,aku tdk jenguk blog ini....fikiran aku bercelaru...aku tdk tahu bgaimana utk aku luahkan..pada siapa..bila...tp hnya ALLAH yg mngetahui sgala nya...
ya ALLAH..knpa smua ini terjadi padaku..hnya pada MU aku mgadu...aku tiada sesiapa tuk aku percayai lagi...smua nya berlaku dlm keadaan aku tdk bersedia...smpai satu ketika,airmata tdk mampu lagi mgalir kluar dr mataku..

knpa msti aku tggung semua ini?aku bknlah anak yg tdk mndgr kata..aku bknlh seorg kwn yg mgkhianati kwn sndri..aku bknlh seorg pelajar yg sntiasa mmberi mslh ketika dlm bljar..aku bknlah seorg jiran yg suka berbuat jahat..
ya ALLAH..aku tdk berdaya lagi..dugaan ini terlalu berat..hnya aku sorg yg sedang mnanggung...tiada siapa yg dpt mnyelesaikan mslh ini...terlalu berat tuk aku hadapi seorg diri...
di luar,org dpt mlihat senyumanku..tp dlm hati...tiada siapa yg tahu bila aku terluka...jln terbaik buat masa ini,aku hnya mampu mnyepi..maaf andai ada sesiapa yg terasa dgn perubahanku...

semoga aku terus tabah untuk hadapi semua ini...aku tahu ada hikmahnya di setiap segala yg berlaku dlm hdupku..aku serah segalanya kepada Mu ya ALLAH.....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...