AKU MELANGKAHKAN KAKI, BERJALAN, MELIHAT, MENTAFSIR, JATUH TERSUNGKUR LALU BANGKIT SEMULA KEMUDIAN BERJALAN KEMBALI KE DESTINASI….

Give me a SHOUT!

Friday, August 24, 2012

raya..raya...raya

assalamualaikum..
lama nye aku rase x update blog ni..maklum lah bizi....dari bulan puasa sampai la raya...malam ni baru nak jenguk blog sendiri...online fb pon jarang2..sebab xtaw da nak update ape lagi...

Raya aidilfitri kali ini, tak semeriah tahun lpas...sbb sorg abg aku xdpt blik..keje..tp xpelah...at least,dia dpt gak beraya kt umah fmily wife dia ...n satu lagi, baju raya pon x siap..huhhuu..biasalah...tukang jahit mmg cm 2..siapkan untuk org dulu..last2,x siap lgsung yg sendiri..

penat!!!sgt penat bila tiap kali raya..berjaga di tengah malam...keje byk ngat...tidur xckup..rest pon xckup..tp makan sgt cukup!! hheee....

banyak aku tengok kt fb,sume upload gmbar raya..aku??? cam biasa la...mmg dari dulu2 lagi,aku xpernah amik gmbar raya sendiri..sbb 2,aku xde lngsung koleksi gmbr raya..antara sebabnya...aku x suke bergmbar..wlpon hari raya,da pakai cantik2, aku tetap xberminat nk amik gmbr sbgai kenangan...dlm laptop sndiri pon xde ngat gmbr aku..yg ade,gmbr fmily n member2 jer..
kedekut gambar aku ni...hehee

raya pon ,aku x g jln ngat..aku makan,aku tido...mungkin terlampau penat mse bulan puasa..bygkan, pagi syawal,bdn2 aku abes sakit..mcm baru lpas xcident...aku de tnya mak aku,apasal bdn aku jdi sakit cm 2...kata mak,sebab aku terlampau bekerja, n dan melebihi had bdn aku...emmm..mmg betul..aku xnafikan..pagi raya,aku da telan panadol untuk hilangkan sakit urat..huhuhu..sbb 2 aku byk rehat jer..asal baring je,komfen tertido...walaupon sblum ni,aku ada mslh tido...aku mmg mnusia yg agak sush untuk tdo..walaupon bdn da penat ngat,tp sush gk nk tdo..tp alhamdulillah..pas raya,mudah sgt nk tdo..tp aku risau..sbb nti da nk smbung blja..aku takut jd syok nk tdo saje plk.......hrp xlah kan...
akhir kata...setakat ini dahulu cerita aku..untuk post akan dtg,insyaALLAH...aku akn post lagi...ape2 pon,aku nk ucapkan SELAMAT HARI RAYA, MAAF ZAHIR DAN BATIN...maafkan salah dan silap aku, andai kata sebelum ini aku banyak melakukan kesalahan kepada kalian sume..kira kosong-kosong ya..hehe..
ok..jumpe lagi..daaaa....^_^

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...