AKU MELANGKAHKAN KAKI, BERJALAN, MELIHAT, MENTAFSIR, JATUH TERSUNGKUR LALU BANGKIT SEMULA KEMUDIAN BERJALAN KEMBALI KE DESTINASI….

Give me a SHOUT!

Wednesday, June 6, 2012

Cinta kita mulai Bersatu


hai awak-awak .....cer layan lagu ni...sangat bez...sekali dengar cm tak percaya je sore liyana jasmay....tapi percayalah...memang dia...hehehehe...sebab da memang terpampang muka dan sore dia yang nyanyi dalam video ni.......=D

MOOD: jiwang seyhhh.....



Di matamu ku berharga
Kau perlakukan aku
Lebih dari mencintai dirimu

Di dekatmu ku merasa
Bahagianya aku
Dapat ruang cintamu

Hanya kamu saja
Yang mampu begitu
Tulus
Mengerti aku

Kau sempurna bagiku
Tak kurang sesuatu
Kau terima apa adaku

Ku sempurna bagimu
Tak kurang sesuatu
Cinta bersatu

Gayamu
Sifatmu
Cara mencintaiku
Yang membuatku diriku jatuh cinta padamu

***** ku menerima mu bukan kerana apa yang ada padamu...tp ku menerima mu seadanya...
kerana ku yakin ...kau lah imam ku..yang akan membimbing ku untuk bersama-sama menjalani hidup di dunia dan akhirat...
bukan emas atau permata yang ku pinta...tapi hanya ketulusan mu...itu yang ku damba..menerimaku juga seadanya...kerana ku juga manusia biasa...pernah berdosa dan alpa dengan dunia yang hanya bersifat sementara...

kasih ku bukan hanya setakat ini sahaja...malah hingga ke syurga...ku harap kau pon begitu jua...
ku panjatkan doa pada Nya yang telah menemukan kita...aku bersyukur kerana dipertemukan dengan mu..
ku berjanji demi kasih ini..percayalah..aku akan terus setia berdiri teguh untuk terus mempertahankan kasih ini...
dalam diam...ada airmata yang mengalir..tanda kegembiraan atas bahagia yang tercipta ini....


 If I ever really in LOVE... it's all because of you... ..
Our LOVE will always REMAINs Forever... .








No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...