AKU MELANGKAHKAN KAKI, BERJALAN, MELIHAT, MENTAFSIR, JATUH TERSUNGKUR LALU BANGKIT SEMULA KEMUDIAN BERJALAN KEMBALI KE DESTINASI….

Give me a SHOUT!

Wednesday, June 6, 2012

majlis kahwen..^_^

update..update....hehehe

assalamualaikum yuuuuuuhuuuuu....

beberapa hari ni, aku memang agak penat la..lpas ke p.pinang, aku n family ke kuala lumpur plak...untuk menyempurnakan majlis perkahwinan abang aku yang kedua...alhamdulillah...majlis belah perempuan sudah selesai...cuma majlis belah abang aku,blom agi..insyaALLAH pada hari sabtu ini...smoga semua nya berjalan lancar...tapi sayang...sorang adik aku tak de...yang duk belajar kat matrik...masa kenduri belah laki pon ,dia tak dapat tengok..takde rezeki..tengok gambar je la nanti ye sayang...

ok...
kelengkapan untuk majlis nanti,telah pon dibeli...cuma ada la sedikit persiapan lagi blom settle...
kali ini,aku nak post sedikit gambar majlis ari tu...segak abang aku...cam putera raja...wife dia plak dah cam permaisuri...sangat sepadan.......sepanjang diorang bercinta,kami sekeluarga tak pernah tengok gambar awek abang aku ni...dia pon tak pernah nak tunjuk..first time aku tengok,masa kenduri baru ni la...sebab masa merisik ari tu, aku tak pergi...keadaan tak mengizinkan aku untuk ke sana...just tengok dalam gambar je...

alhamdulillah...diorang dah sah menjadi suami isteri....
jum..tengok-tengok gambar...



tahniah abang...semoga kekal selamanya...


pengantin malu-malu...hihihi..


ku suka bangat gambar ni...cantekkk....


pengantin di atas pelamin


kenangan di i-city...di malam sebelum akad nikah...


bersama aiman yang poyo...haha


aku n abang epy..
muka ku yang agak keletihan...campur pening kepala..aduuuuiiii.....


alhamdulillah..semuanya selamat....semoga bahagia di dunia dan akhirat....ameen.....






No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...