AKU MELANGKAHKAN KAKI, BERJALAN, MELIHAT, MENTAFSIR, JATUH TERSUNGKUR LALU BANGKIT SEMULA KEMUDIAN BERJALAN KEMBALI KE DESTINASI….

Give me a SHOUT!

Thursday, June 14, 2012

i love vanilla

assalamualaikum....
hai...

arini tiba-tiba rasa nak kongsi pasal vanilla la plk....sejak akhir-akhir ni,aku jadi ketagih bau vanilla plk..adehhhh...dalam bilik pon dah bau vanilla.....sebelum ni,mmg dah suka bau vanilla ..sebut pasal vanilla,sebelum ni selalu makan aiskrim vanilla n ais blend chocolate vanilla jer...huhuhu...tapi takde lah sampai jadi ketagih....

mula2 beli air freshener vanilla...then beli lilin vanilla....skg dapat hadiah perfume from someone pon vanilla....wahhhh...bhgia dengan vanilla..hehe...

lilin vanilla...
pergghh bau nye memang menyelerakan...rasa nk makan jer..
hahaha

malam-malam,sebelum tidur rajin gak la aku pasang lilin ni...sweet gitu...
rase tenang jer duk dalam bilik yang bau wangi.....ada kajian mengatakan dengan bau vanilla jugak leh wat seseorang sayang kan kita...kaijan sapa??kajian aku la...hahaha....takde lah....bila bau vanilla ni boleh membuatkan seseorang itu lebih bersemangat...bila ngan insan tersayang,dia akan lebih sayang kan kita..i mean,husband or wife la.....jiwang kah aku??? ehh..takde lah...

duk dalam gelap..pasang lilin vanilla ni...
bau yang sangat sweet....
rosak bahasa aku malam ni..hahaha


present from someone..^_^
rase cam sayang nk guna ...hahaha..
kepada yang beli perfume ni,terima kasih yer...
"only u n me"...

bila dah suka vanilla,kena lah taw gak mcm mana rupa pokoknya..
ooo ni lah rupanya sebelum dikeringkan...
first time tengok...ade sape2 nak bg benih pokok ni tak kat aku??
aku nak tanam...hahaa..
cam pandai je nk tanam n cam leh hidup je kat umah aku ni...


kesimpulannya.....
aku nk cerita yang aku dah jatuh cinta ngan vanilla....hahaha...agaknya kalau lilin vanilla tu leh makan,dah lama sume lilin tu abes sebab aku yang makan....=D
lilin ni ade merata-rata dalam bilik aku...tengah duk taip entry ni pon ade lilin tepi laptop ni..
hemmmmm...wangi.....huhu....kalau xcaye,try beli...n letak kt bilik tido...mesti xnak kuar bilik....=P

okeh...setakat ni dulu post aku..nak sambung wat report balik..sempat je aku menyelit nak post kt blog ni....
hehe....
daaaaaa......





2 comments:

  1. roti vanilla suke dop?..hee =)

    ReplyDelete
  2. hahaha...pon boley..sdap gk 2..haaa...yang 2 leh makan..knyang gak perut...haha

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...