AKU MELANGKAHKAN KAKI, BERJALAN, MELIHAT, MENTAFSIR, JATUH TERSUNGKUR LALU BANGKIT SEMULA KEMUDIAN BERJALAN KEMBALI KE DESTINASI….

Give me a SHOUT!

Thursday, December 27, 2012

awesome !!

Assalamualaikum..to all readers..
Alhamdulillah..setelah 3 hari demam..arini beransur pulih..demam plus selesema..agak sedih sbb tak dapat pegi melancong ke p.pinang..uhuhu...
xpela...redha kan je la...hehe..

Hari ini, selera nak makan, da bertambah smula...hehe..walaupun tekak rasa pahit jer, rasa nak makan macam-macam..sebelum nak makan,sempat lagi jenguk pakcik google..seperti biasa..hobi aku mmg suka sgt cari image kat pakcik google ni..da penuh gambar kt dlm lappy aku ni...hehe..

Dalam duk cari-cari image, aku terpandang satu gambar ni..AWESOME!! funny food...sangat kreatif!! dulu kecik-kecik,pernah try gak wat..masa tu tgh duk tolong2 mak masak..lepas je siap potong timun dan lobak, ade lagi yg lebih2 tu, apalagi...aku cantum2 la..konon la nk wat cm bentuk muka la..ada mata,mulut, hidung, telinga...hehee...mulut tu aku guna cili..memang nk kena cili mulut dia ni...haha...bila da siap, rasa cm bangga plk..biase ler..budak2 kan..hehe..tunjuk kt orang tu..tunjuk kt org ni..lastly, ke dlm tong sampah gak..baru ku tahu..hasil seni ku, hanyalah secoit je...hehe..

berbalik kepada funny food ...hehe...jum tengok2 gambar yg aku google ni..
nah!!

aku pon taktau apa kebende ni..hehe..tapi comey..^^
the annoying orange..! ..lol...
ninja banana..^^v
happy nampak?? haha
come to mama...come to mama!! ^,~
froggy...erkkk..
poor banana..lucky birdy..
how sweet of you!!
hahaa..tu dia..bukan john lennon..

hehe..just release tension..manusia ni sangat kreatif..tapi ingat..ada lagi yg lebih kreatif..
Pemilik alam semesta... ALLAH S.W.T..
ALLHUAKBAR..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...