AKU MELANGKAHKAN KAKI, BERJALAN, MELIHAT, MENTAFSIR, JATUH TERSUNGKUR LALU BANGKIT SEMULA KEMUDIAN BERJALAN KEMBALI KE DESTINASI….

Give me a SHOUT!

Monday, December 24, 2012

hujan oh hujan !

Assalamualaikum...kepada yang sudi membaca.
.

Hujan di bulan disember...biasa ler tuu...bila da memang musim tengkujuh kan...tapi hujan lebat kali ni mula agak lambat..pertengahan bulan disember baru nak muncul..biasanya bulan november...wahh! my family baru plan nk ke pulau pinang hujung minggu ni..tapi cam terpaksa kena cancel je..alaaaa...baru nk jalan-jalan...kepada MR. H....rasanya kitaorang da tak dapat pergi sane..sobs..sobss..

Adik aku yg duk sane pon dah cam mengharap sangat kitaorg ke sane..saje jer..nak makan angin..dah lama tak makan angin..asyik duk makan nasik jer.. =D
Tapi apa -apa pon, kita hanya mampu merancang..ALLAH jua yang menentukan ..kan.! 
tapi...memang tak bleh pergi ke?? sobs..sobs...
(muka penuh mengharap...kikiki)

Ehem..tapi kan..aku agak bosan skg ni..takde apa yang boleh aku buat..menjahit?? oh tidak..aku nak berehat dari dunia menjahit...untuk seketika la..hehe..membaca?? memang itu yang aku duk buat selalu..buku..blog..fb..

Oh!! aku nak cuba buat aktiviti baru...melukis? pon sudah..tapi melukis ni, nak kena dengan mood aku..tapi lain plk dengan adik bongsu aku ni..da dpt job baru plk dia di musim cuti sekolah yang da tinggal berapa kerat je ni..huhu.dia ade kelebihan melukis..dulu duk lukis kartun je..siap de dialog lagi..sekarang lukis potret plak..yang terbaru, dia tolong lukiskan gmbr member-member dia..boleh wat duit...ehehe...otak business jugak kan..=D

nak tengok tak antara hasil-hasil lukisan dia..kalau taknak tengok pon takpe..nak upload jugak..hehe
nah!!
emma watson!

artwork

 dari permintaan kawan-kawan...

ok tak? hehe...ada la jugak sikit -sikit bakat yang " terendam dalam air banjir tu"...
tu cerita adik aku..aku?? entah la...tak reti-reti nak pergi cari kerja ke?? huhu...

"aku anak berbudi bahasa
walaupun aku penganggur
hormat kepada orang tua
walaupun aku penganggur.."

lirik lagu sudirman 'aku penganggur' huhu ~ ~

okeh..okeh..aku malas da nak mengarut pjg2 kat sini..daaa...IDEA XDOK...


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...