AKU MELANGKAHKAN KAKI, BERJALAN, MELIHAT, MENTAFSIR, JATUH TERSUNGKUR LALU BANGKIT SEMULA KEMUDIAN BERJALAN KEMBALI KE DESTINASI….

Give me a SHOUT!

Wednesday, December 19, 2012

Merajuk kah saya?


Tipu lah kalau sy kata saya xpernah merajuk…biasa lah..kaum perempuan memang tak dapat dipisahkan dengan merajuk…malam ni saya rasa lain sangat…hati mudah tersentuh..kalau sesiapa yang faham dgn saya, Alhamdulillah…tiada niat nak buat perangai macam ni..

Sebenarnya saya tiada apa untuk diceritakan dalam entry kali ini…Cuma mengambil sedikit kata-kata dari hati ditujukan kepada orang yang rapat dengan saya sekarang…mengertilah…terkadang mulut selalu menyebut..tapi percayalah, dalam hati tiada niat untuk menyakiti…tiada orang yang sempurna…
Maaf jika diri ini selalu menyusahkan atau kurang memahami..jauh di sudut hati, semua ini untuk kebaikan kita bersama…apa yang saya tegur, terima lah..anggap lah satu kritikan membina..bukan untuk menjatuh….alhamdulillah untuk hubungan ini..saya bahagia..bhgia sangat..Cuma menunggu masa untuk menjadi yang halal…In Shaa ALLAH..kita cari bhgia sampai ke syurga…selalu saya ingatkan…kalau saya ada buat silap, tegur lah..jangan biarkan  saya terus berada dalam dunia sendiri…

Saya menunggu untuk detik itu..

"Diam bukan tanda setuju. marah bukan tanda benci. 
senyum bukan tanda gembira. tertawa bukan tanda sedang bahagia. 
muram bukan tanda berduka. menangis bukan tanda merana. 
kadangkala perasaan sukar untuk diungkapkan. apakah yang diimpikan bisa menjadi kenyataan. 
aku cuma ingin bahagia dalam kehidupan dunia & akhirat bersama insan tersayang. 
Ya Allah, tabahkanlah hatiku, kuatkanlah imanku, tunjukkanlah hidayahmu, sinarilah jalan yang bakal ku lalui dengan nur & rahmatmu, bimbingilah aku ke jalan yang di redhai olehmu"

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...