AKU MELANGKAHKAN KAKI, BERJALAN, MELIHAT, MENTAFSIR, JATUH TERSUNGKUR LALU BANGKIT SEMULA KEMUDIAN BERJALAN KEMBALI KE DESTINASI….

Give me a SHOUT!

Monday, March 25, 2013

Ada Orang Bertunang di rumah Saya

Assalamualaikum....hye olls....

HEHE..ehh..gelak plak dia..sape yang bertunang? jeng..jeng..jeng...

OkOkOk..sebelum tu nak cerita sikit la pasal pertunangan ni..Pertunangan ini merupakan mukadimah kepada alam perkahwinan...dan ia harus di dalam Islam untuk bagi peluang kepada si lelaki atau perempuan supaya lebih mengenali pasangan masing-masing..kalau sume nak tahu, semasa dalam tempoh pertunangan ,sebenarnya ia adalah masa seseorang untuk membenihkan roh persefahaman ikatan kasih sayang dengan pasangan masing-masing..ke arah  melahirkan sebuah mahligai keluarga yang bahagia..

ok la..mukaddimah pun dah abis...cerita tentang sape yang bertunang plak...sepatutnya bertunang kita tak bleh nak jum heboh-heboh sangat kan..so, kita diam jer..encik tunang ke..cik tunang ke..kita diam-diam je tau...tiba-tiba saya plak yang malu-malu ...ishh..ngade betul...

24/3/2013







ni je gambar yang saya jumpa..
kepada yg bertunang tuu, jgn marah saya upload gmbr...heh heh heh...

semoga berbahagia hingga ke syurga!!

p/s:  entry yg ringkas untuk ari ni....sekian..


4 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...