AKU MELANGKAHKAN KAKI, BERJALAN, MELIHAT, MENTAFSIR, JATUH TERSUNGKUR LALU BANGKIT SEMULA KEMUDIAN BERJALAN KEMBALI KE DESTINASI….

Give me a SHOUT!

Thursday, July 5, 2012

apa kata hati


maafkan aku kerana tidak sempurna dimata mu...
maafkanlah aku andai aku tidak bisa memahamimu..
dan maafkanlhah aku jua kerna tidak dapat menjadi yang terbaik untukmu..
namun hanya satu permintaanku..
terimalah aku seadanya..
kerna aku jua manusia biasa..
yang bisa melakukan kesilapan..

duhai hati...
maafkanlah aku..
kerna tidak dapat memujukmu..
aku berusaha untuk memujuk hati sendiri..
walau apa yang berlaku..
kerna aku telah terbiasa...
berhadapan dengan semua ini...

insya'ALLAH...
aku akan cuba yang terbaik...
untuk memuaskan hati semua orang..
walau hati aku sendiri terluka...

Ya ALLAH...
tabahkanlah hatiku..
sesungguhnya hanya pada MU ku memohon..
biarlah apa dugaan yang mendatang..
akan ku hadapi dengan tenang..
setenang iringan doa dan keberkatan Mu...

tulus ikhlas:
Nurul Amira Bt.Ab.Aziz...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...